Află mai multe despre computerele de încredere și modul de schimbare a configurărilor.
Atunci când îți conectezi prima oară dispozitivul iPhone, iPad sau iPod touch la un computer sau alt dispozitiv, o alertă te întreabă dacă ai încredere în computer:
Computerele de încredere se pot sincroniza cu dispozitivul tău, pot crea backupuri și pot accesa fotografiile, videoclipurile, contactele și alte tipuri de conținut de pe dispozitivul tău. Aceste computere rămân de încredere atât timp cât nu schimbi computerele care sunt de încredere sau ștergi dispozitivul.
Dacă optezi să nu ai încredere într-un computer, îi blochezi accesul la conținutul de pe dispozitivul tău. Vei vedea alerta despre autorizarea computerului de fiecare dată când îți conectezi dispozitivul la respectivul computer.
Optarea pentru acordarea de încredere unui computer
- Conectează dispozitivul iPhone, iPad sau iPod touch la computer sau la un alt dispozitiv.
- Introdu codul de acces, dacă ai unul, pentru a debloca dispozitivul iPhone, iPad sau iPod touch.
- Dacă dorești să permiți computerului să acceseze informații pe dispozitivul tău, selectează dispozitivul în Finder și fă clic pe Acordă încredere, sau, dacă folosești iTunes, fă clic pe Continuă.
- Pe dispozitivul iPhone, iPad sau iPod touch, confirmă că permiți computerului sau altor dispozitive să acceseze datele tale. Dacă nu dorești să acorzi încredere computerului sau altui dispozitiv conectat, atinge Nu acordați încredere pe dispozitiv. Dacă dorești să acorzi încredere computerului, atinge Acordați încredere.
Schimbarea configurărilor pentru computere de încredere
Dispozitivul tău ține minte computerele cărora ai optat să le acorzi încredere.
Dacă nu dorești să mai ai încredere într-un computer sau alt dispozitiv, schimbă configurările de confidențialitate de pe iPhone, iPad sau iPod touch. Accesează Configurări > General > Resetați > Resetați localizare și intimitate. De acum, când te conectezi la computere cărora le-ai acordat anterior încredere, alerta „Autorizați acest computer” te va întreba dacă ai încredere în computerul respectiv.
Obține ajutor
Dacă atingi Acordați încredere sau Nu acordați încredere, însă nu-ți acceptă răspunsul sau nu apare alerta de acordare de încredere, urmează acești pași. Încearcă din nou după fiecare pas:
- Asigură-te că pe computerul Mac folosești cea mai recentă versiune de macOS sau cea mai recentă versiune de iTunes.
- Deconectează și reconectează dispozitivul la computer.
- Repornește computerul.
- Repornește dispozitivul:
- iPhone
- iPad
- iPod touch
- Resetează configurările pentru încredere.
Dacă pașii de mai sus nu sunt de ajutor, accesează Configurări > General > Resetați și atinge Resetați configurări rețea. Astfel, se vor reseta inclusiv rețelele Wi-Fi și parolele pentru acestea, configurările de rețele celulare și configurările pentru VPN și APN pe care le-ai folosit înainte.
Dacă ai descărcat iTunes pentru Windows din Microsoft Store, asigură-te că iTunes Mobile Device Helper este activat ca aplicație cu lansare în execuție la pornire.
Dacă ai nevoie de ajutor în continuare, contactează Asistența Apple.