În acest articol, vă voi prezenta pașii pe care trebuie să îi urmați pentru a creea un cont MyElectrica.
Spre deosebire de alți furnizori, în cazul Electrica trebuie să vă creați un cont pe MyElectrica, pentru a putea plăti factura online.
Pentru a face un cont veți avea nevoie de un telefon / tabletă sau calculator cu conexiune la internet.
Accesați https://myelectrica.ro/index.php?pagina=inregistrare-cont-nou
Procesul de creere a unui cont nou MyElectrica este format din 3 pași.
Pentru a recupera numele de utilizator, trebuie să accesați pagina MyElectrica (se va afișa prima pagină a aplicației). Efectuați click pe butonul „CONECTEAZĂ-TE” pentru a fi direcționat în pagina cu formularul de login. Din această pagină aveți acces la meniul de navigare din partea de sus a paginii. Accesați AJUTOR/RETRANSMITE EMAIL ACTIVARE.
După activarea contului vă veți putea autentifica cu adresa de email și parola setată la pasul 1 al procesului de înregistrare
Completarea detaliilor generale
Primul pas este completarea datelor generale.
În acest pas sunt necesare completarea numelui și prenumelui titularului de contract, introducerea unei adrese de email valide și alegerea unei parole.
Introducerea informațiilor despre client
Cel de-al doilea pas este introducerea informațiilor despre client.
În acest pas trebuie aleasă Sucursala: Muntenia Nord, Transilvania Nord sau Transilvania Sud.
Apoi introduceți codul de client, alegeți tipul de client casnic sau noncasnic și completați Număr loc de consum (NLC).
Finalizarea înregistrării
În ultimul pas trebuie să confirmi că nu ești Robot prin bifarea check-box-ului.
Activarea contului
Dacă toate datele din formularul de înregistrare au fost completate corect veți primi pe email-ul introdus la pasul 1 un link pentru activarea contului.
În situația în care nu primiți mesajul de activare și au trecut 24 de ore de la înregistrare, puteți fi într-una din situațiile de mai jos:
- Ați utilizat la înregistrare o adresă de email eronată. În acest caz puteți face următoarele: puteți aștepta trecerea celor șapte zile până când contul dumneavoastră va fi șters automat datorită neactivării – după acest interval puteți relua procesul de înregistrare, sau ne puteți contacta prin email și ne puteți explica ce s-a întâmplat, furnizând următoarele date: cod de client, număr loc de consum, sucursala și eventual numele de utilizator folosit.
- În rețeaua prin care mesajul de activare ajunge la dumneavoastră pot apărea probleme cu anumite echipamente, mesajul blocându-se pe parcurs.
- Mesajul dumneavoastră de activare a fost considerat spam și nu a ajuns în inbox.
Lasă un răspuns