curier

Cine sunt MEEST INTERNATIONAL SP zoo Timisoara?

Astăzi, pe la ora 11 primesc 2 sms-uri de la FAN Courier care m-au băgat puțin în ceață. Primul sms suna așa:

”A sosit coletul de la MEEST INTERNATIONAL SP zoo Timisoara. Prezinta la magazinul partener PayPoint cartea de identitate si codul: E6S5H. Va multumim!”

SMS 1

În cel de-al doilea SMS era adresa magazinului partener și un link de pe selfawb.ro (ce aparține celor de la FAN Courier) cu locația pe hartă a magazinului.

Știind că nu am comandat nimic din Timișoara, am căutat pe internet informații despre expeditor, așa aflu că este vorba de o firmă internațională de logistică ce este folosită și pentru livrările cu transport gratuit din China,

Imediat am făcut legătura cu o comandă făcută pe 10 iunie pe site-ul fruugo.ro, pe care după ce am achitat-o am aflat că vine de fapt din China de la magazinul Guangzhoushikaixiangdianziyouxiangongsi.

M-am gândit că a sosit comanda, ce e drept termenul maxim de livrare pentru coletul din China era 30 iunie, iar pe linkul de tracking furnizat de cei de la fuugo apărea că ar fi ajuns de câteva zile în România, așa că am deschis link-ul din cel de-al doilea SMS unde aveam și un cod AWB și un cod pentru conținutul pachetului.

După terminarea programului am plecat să ridic coletul. Am intrat în magazin și am spus că am un colet de ridicat, am dat codul primit prin SMS și am primit un pachet mult mai mic decât produsul pe care știam că l-am comandat.

Am zis OK, nu e ca și cum aș fi prima persoană care comandă ceva și primește cu totul altceva, e netul plin de astfel de cazuri. Cum am ajuns acasă am desfăcut coletul și am văzut că e… oarecum ce am comandat.


Publicat

în

de către

Etichete:

Comentarii

7 răspunsuri la „Cine sunt MEEST INTERNATIONAL SP zoo Timisoara?”

  1. Avatar Constantin

    Am primit pe
    27 aug mes pt col a
    Wb
    2631264910183 . Am anunțat ca nu sunt în loc sa păstreze încă o zi coletul dar nu am fost auzit. Rog sa retrimiteti coletul cu awb de mai sus la aceiași adresa. Multumesc

  2. Avatar Menyhart Margaretame
    Menyhart Margaretame

    Bună ziua am ridicat azi dimineată coletul pe care-l așteptam de la dvs și vreau să vă spun că valabilitatea produsului expiră în data de 08.10.2022.Adică peste o lună.Este un produs care nu perisabil.Este oxygen absorber.Nu are nici o etichetă pe produs cu traducere în română.Vă rog să îmi comunicati cum să procedez cu restituire produsului și să îmi trimiteți altul conform.Vă mulțumesc.

  3. Avatar Viorica Haloiu
    Viorica Haloiu

    Buna ziua,
    Pana acum am primit 2 colete, ambele distribute in zone antogonice Bucurestiului 😦
    Chiar nu este posibil sa verificati adresa si sa trimiteti aproape de adresa?
    De exemplu eu am LotoProno ->Piata Resita. Ati trimis in Prelungirea Ghencea si Strada Italiana!
    Ce este asta?
    Va rog sa imi spuneti daca puteti stramuta coletul din Prelungirea Ghebcea 71 la Loto Prono din Resita!
    Awb: 2661264910337
    Si notati in baza de date locatia, pentru ca este imposibil sa nu aveti un astfel de sistem.
    Multumesc frumos pentru ajutor! Astept un raspuns cat mai repede vhaloiu@gmail.com

  4. Avatar Virgil Enciu
    Virgil Enciu

    O sa primiți un colet de la fan curier cu numele Enciu Virgil as dori să-l primesc înapoi mi sa greșit adresa . pe adresa
    Jud.Constanta
    Loc.Potrnichea
    Str.Baraganu
    Nr.20

  5. Avatar Constantin Serban
    Constantin Serban

    Va rog sa Trimiteți coletele la adresa destinatarului celui care a făcut comanda și a plătit, Nu mai livrați la intermediarii (magazine partener) ce este asta, ne puneți pe drumuri aiurea, eliminați aceasta procedura păguboasă, va multumesc.

  6. Avatar rd
    rd

    o mama! 🙂 🙂
    ce oameni…
    Unii sunt asa frustrati ca nici nu citesc ce scrie pe websitul pe care posteaza apeluri inutile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *