Apple Diagnostics for Self Service Repair – un instrument software care permite utilizatorilor să depaneze problemele – este acum disponibil în 32 de țări europene, inclusiv Regatul Unit, Franța, Germania și Țările de Jos.
Lansat în S.U.A. în decembrie 2023, Diagnostics oferă utilizatorilor aceeași abilitate ca Furnizorii de servicii autorizați Apple și Furnizorii independenți de reparații de a testa produsele pentru funcționalitatea și performanța optimă a pieselor și ajută la identificarea pieselor care ar putea necesita reparații. Cu această extindere, Apple Diagnostics for Self Service Repair acceptă acum modelele iPhone, Mac și Studio Display în 33 de țări și 24 de limbi.
Diagnosticarea face parte din efortul continuu al Apple de a prelungi durata de viață a produselor Apple. Deși Apple se angajează să ofere opțiuni de reparații sigure și accesibile, proiectarea și construirea de produse de lungă durată rămâne prioritatea principală. Cel mai bun tip de reparație pentru clienți și planetă este unul care nu este niciodată necesar. Astăzi, Apple a publicat un document care explică principiile companiei pentru proiectarea pentru longevitate – un echilibru atent între durabilitatea produsului și reparabilitatea.
Clienții pot accesa Apple Diagnostics pentru a înțelege mai bine dacă produsul lor necesită reparații. Aceștia pot începe sesiunea pe un al doilea produs și pot verifica starea și performanța dispozitivului care ar putea necesita reparații. După începerea sesiunii și după instrucțiunile de pe ecran, clienții vor ști dacă produsele lor au nevoie de reparații și ce piese trebuie înlocuite.
Lansat în aprilie 2022, Self Service Repair oferă oricui cu experiență relevantă în repararea dispozitivelor electronice acces la manuale, piese originale Apple și instrumente utilizate în locațiile Apple Store și Furnizorii de servicii autorizați Apple. Self Service Repair acceptă 42 de produse Apple și acum include modele MacBook Air cu M3. Anul viitor, Canada va deveni a 34-a țară în care Apple oferă Self Service Repair.