Luna viitoare Netflix va lansa un nou abonament cu…reclame.
După ce a pierdut mai mulți abonați în ultimul an, Netflix lansează un abonament mai ieftin, care va avea însă reclame. Din noiembrie, utilizatorii din 12 țări vor avea acces la noul abonament Basic with Adds: SUA, Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Italia, Japonia, Coreea, Mexic, Spania, Marea Britanie.
În SUA, noua opțiune va fi disponibilă din 3 noiembrie, iar prețul va fi de 6,99 dolari pe lună, față de cel mai ieftin abonament existent acum pe platformă: Basic fără reclame (9,99 dolari).
Printre dezavantajele acestui nou abonament se numără:
- vor exista, în medie, patru până la cinci minute de reclame pe oră, iar un spot va avea între 15 și 30 de secunde. Reclame vor fi difuzate atât la începutul filmelor și serialelor, cât și în timpul acestora.
- calitatea de vizionare va fi limitată la HD (720p)
- abonaţii la această versiune nu vor putea face download pentru a viziona offline conţinutul
- unele titluri, atât filme cât și seriale, nu vor fi disponibile din cauza restricțiilor de licențiere, a anunțat compania.