Cei de la Apple au de mult timp o înțelegere cu Google, pentru ca motorul de căutare să fie implicit pe terminalele Apple, iar Google plătește câteva miliarde pe an pentru asta, mai exact undeva între 4 și 7 miliarde dolari.
Primele parteneriate dintre Apple și Google au fost semnate în 2002.
Șefii Microsoft s-au întâlnit în 2020 cu Eddy Cue, șeful diviziei servicii de la Apple, pentru a vedea dacă gigantul din Cupertino ar fi interesat să cumpere Bing. Au fost doar discuții și nu s-a ajuns într-o fază avansată, spun sursele.
Apple a decis că nu avea de ce să renunțe la înțelegerea cu Google, sursele spunând că șefii Apple consideră și că motorul de căutare Google este net mai bun tehnic decât Bing, motorul de căutare lansat de Microsoft în 2009, motor ce nu are decât câteva procente din piață.
Microsoft a implementat inteligență artificială în motorul de căutare Bing.
Bing a fost motorul implicit pe o serie de device-uri Apple pentru câțiva ani, dar Apple a revenit la Google.