You are currently viewing X este noul logo Twitter
Twitter

X este noul logo Twitter

La aproape 1 an de la cumpărarea Twitter, Elon Musk înlocuiește logo-ul consacrat al Twitter cu X.

Musk a făcut anunțul șoc al planurilor sale duminică dimineața. Până luni dimineața, ora SUA, el a postat pe Twitter că X.com indică acum Twitter.com.

„Sigla Interim X este disponibilă mai târziu astăzi”

a scris el, cu puțin timp înainte de a împărtăși o fotografie cu sediul Twitter iluminat de un nou X gigant.

Site-ul Twitter prezintă acum același logo, în timp ce familiara pasăre albastră a dispărut.

Anterior, Musk a spus că licita „adio brandului Twitter și, treptat, tuturor păsărilor”.

Twitter (TWTR), fondată în 2006, și-a folosit emblema, recunoscută la nivel mondial, de pasăre albastră de mai bine de un deceniu.

Redenumirea ar putea fi văzută ca o schimbare a mărcii „Hail Mary” pentru companie: Musk în ultimele luni a avertizat în repetate rânduri că Twitter, care se confruntă cu pierderi semnificative din veniturile din reclame, se afla la pragul falimentului.

Creșterea presiunii, la începutul acestei luni, platforma rivală de socializare Threads a lansat de la Facebook (FB), părintele Meta. A depășit 100 de milioane de înscrieri de utilizatori în prima sa săptămână.

Twitter avea 238 de milioane de utilizatori activi înainte de a fi luat privat de Musk în octombrie 2022.

O a doua șansă

În iunie, Musk a numit-o pe Linda Yaccarino, fost director de marketing NBCUniversal, CEO al companiei.

„Este un lucru excepțional de rar – în viață sau în afaceri – că ai o a doua șansă să faci o altă impresie mare. Twitter a făcut o impresie masivă și a schimbat modul în care comunicăm. Acum, X va merge mai departe, transformând piața globală a orașului.”

a comentat despre schimbarea numelui pe Twitter duminică după-amiază

Pe măsură ce începe noua afacere, se confruntă cu provocări. Musk a dezvăluit recent că platforma are încă un flux de numerar negativ din cauza unei scăderi de 50% a veniturilor din publicitate și a datoriilor mari.

Criticând ieșirea sau întreruperea unor agenți de publicitate pe Twitter precum General Mills (GIS), Macy’s (M) și unele companii de mașini care concurează cu Tesla, Musk s-a autointitulat „absolutist al libertății de exprimare” și a spus că vrea să cumpere Twitter pentru a consolida. capacitatea utilizatorilor de a vorbi liber pe platformă.

„Este permis cuiva care nu-ți place să spună ceva ce nu-ți place? Și dacă acesta este cazul, atunci avem libertatea de exprimare.”

și-a explicat Musk abordarea față de libertatea de exprimare

El a adăugat că Twitter „ar fi foarte reticent în a șterge lucrurile” și că platforma ar urma să permită toate discursurile legale. Mulți utilizatori s-au îngrijorat că ar putea însemna o creștere a discursului instigator la ură.

Între timp, frenezia inițială în jurul rivalurilor de la Threads pare să fi revenit pe pământ, mai ales că a fost afectată de spam și nu are mai multe funcții ușor de utilizat pe Twitter sau, acum, X.

Adam Mosseri, care supraveghează lansarea Threads pentru Meta, a sugerat planuri de a adăuga funcții precum o versiune desktop a aplicației, un feed cu doar conturile pe care le urmărește un utilizator și un buton de editare.

Capacitatea sa de a atrage suport publicitar este, deocamdată, nedovedită.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.