You are currently viewing Microsoft ia în calcul un abonament ieftin Xbox Game Pass cu reclame
Xbox Game Pass Family

Microsoft ia în calcul un abonament ieftin Xbox Game Pass cu reclame

Microsoft ia în considerare un abonament Xbox Game Pass, finanțat de anunțuri, care ar putea oferi un acces mult mai ieftin la acest serviciu, potrivit unui presupus sondaj pe care l-a trimis jucătorilor.

Producătorul de Xbox interoghează jucătorii cu privire la un potențial nou abonament care ar afișa reclame la lansarea jocurilor (și poate în timpul jocului între niveluri) și ar întârzia cu șase luni accesul la titlurile de la Xbox Studios.

Prețul serviciului respectiv ar fi de doar 2,99 EUR pe lună sau 21,99 EUR pe an, conform presupusului chestionar postat pe forumurile ResetEra (prin VGC). Xbox Game Pass costă în prezent 9,99 EUR în Europa, așa că ar reprezenta o economie de 70% față de prețul actual.

Deși acest lucru nu înseamnă că Microsoft intenționează să anunțe un nivel finanțat prin anunțuri în curând, sugerează că cel puțin compania ia în considerare modalități de a lărgi baza de abonați incluzând jucătorii la toate categoriile de preț.

Xbox Game Pass ad based
chestionar Xbox Game Pass

Ambele compromisuri propuse sunt interesante. Nu este clar cum ar integra Microsoft reclamele, fie că ar fi înainte sau în timpul sesiunilor de jocuri, dar este o realitate cu care se confruntă majoritatea furnizorilor de streaming, în ciuda prezenței unor experiențe pure, fără reclame.

Jucătorii, în general, nu tind să fie receptivi la nicio formă de publicitate în hobby-ul lor preferat, dar accesul la o bibliotecă de sute de jocuri pentru 2,99 EUR ar putea fi un compromis care merită făcut.

Același lucru este valabil și pentru accesul întârziat la versiunile Xbox Studios. Accesul în prima zi este o caracteristică apreciată pentru Game Pass, dar dacă sunteți mai puțin obsedat de a juca un joc precum Starfield de îndată ce acesta apare, atunci propunerea Microsoft ar putea fi, de asemenea, o opțiune tentantă.

Game Pass are în prezent peste 25 de milioane de abonați, dar va veni un moment în care Microsoft va atinge un zid. Poate că aceasta este o opțiune bună pentru a avea la îndemână atunci când numerele de abonament au nevoie de un impuls.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.