La începutul lunii noiembrie 2020, Orange anunța că a achiziționat divizia de servicii fixe Telekom, iar în luna martie a acestui an a anunțat schimbarea numelui companiei.
Acum a venit timpul ca vechii clienți Telekom să își gestioneze serviciile prin noua aplicație My Orange.
Astfel din 30 septembrie 2022, poți accesa serviciile Orange sau Orange Romania Communications dintr-o singură aplicație mobilă: My Orange.
Autentifică-te în aplicația My Orange cu adresa de e-mail și parola contului tău My Orange Fix, gestionează în continuare serviciile tale de la Orange Romania Communications și bucură-te de o experiență optimizată în ceea ce privește funcționalitățile.
Atenție: dacă folosești contul My Orange Fix în varianta web, de pe desktop sau mobil, totul funcționează ca și până acum, nu sunt modificări.
Dacă ești clientul ambelor companii, folosești o singură aplicație – My Orange. Deocamdată ai cont separat, unul pentru Orange Romania Communications și unul pentru Orange, pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte. Lucrăm la unificarea celor două conturi și te vom ține la curent cu noutățile.
Din 30 septembrie 2022, este necesar să descarci și să instalezi pe telefon aplicația mobilă My Orange, care înlocuiește aplicația My Orange Fix.
Aplicația mobilă My Orange Fix nu mai este disponibilă și poate fi dezinstalată.
Nu uita, contul My Orange Fix poate fi accesat în continuare și în varianta web, folosind aceleași date de autentificare.
Accesarea contului My Orange Fix din aplicatie cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă. Dacă foloseai această metodă de autentificare și nu ai completat in cont o adresă de e-mail și parolă, contul tau My Orange Fix s-a dezactivat și va trebui să creezi unul nou, în aplicația My Orange, utilizând o adresă de e-mail și o parolă.
Dacă ești clientul ambelor companii, folosești aceeași aplicație – My Orange.
Deocamdată vei avea cont separat, unul pentru Orange Romania Communications (cont My Orange Fix) și unul pentru Orange (cont My Orange), pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte. Lucrăm la unificarea celor două conturi și te vom ține la curent cu noutățile.
Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange, trebuie să te deconectezi și să te conectezi din nou cu celălalt cont.
Dacă ai servicii la ambele companii, iar contul are aceleași date de autentificare (adresă de e-mail și parolă) atât pentru My Orange, cât și pentru My Orange Fix, ești notificat în aplicație și poți alege cu ce cont să continui.
În primul ecran al aplicației, secțiunea Sumar, poți vedea în partea de sus cu ce cont ești autentificat: My Orange sau My Orange Fix.
Pentru a avea acces la serviciile și facturile Orange Romania Communications, trebuie să te autentifici cu adresa de e-mail și parola contului tău My Orange Fix