You are currently viewing Orange a preluat Telekom. Ce urmează?
Orange hello fix Telekom

Orange a preluat Telekom. Ce urmează?

Orange a anunțat, pe 30 septembrie, că a preluat Telekom România Comunications. Ce înseamnă asta, atât pentru clienții fostului Romtelecom, cât și pentru clienții fostului Cosmote care au și servicii fixe Telekom?

Ce vom găsi în articol?

Ai servicii de la Telekom Romania Communications?

Dacă ești un client Telekom Romania Communications cu servicii fixe sau convergente (fix-mobil), această tranzacție aduce câteva schimbări pentru tine, însă vom face toate eforturile pentru ca acest proces de tranziție să fie cat mai simplu, iar tu să ai acces, cât mai rapid posibil, la conectivitate Orange, rețeua mobilă #1 în România. Vezi detalii despre:

Ce se schimbă și pentru cine?

Sunt un client Telekom Romania Communications fix-internet / fix-mobil convergent, ce schimbări vor exista pentru mine?

Această tranzacție aduce câteva schimbări pentru tine, însă vom face toate eforturile pentru ca acest proces de tranziție să fie cat mai simplu.

În perioada următoare, principalele schimbări pe care trebuie să le ai în vedere sunt legate de:

  • plata facturilor – Dacă vei dori să faci plata facturilor în magazin, ai la dispoziție magazinele din această listă www.HelloFix.ro/shop-locator și, în viitorul apropiat, întreaga rețea de peste 500 de magazine Orange.
    Restul opțiunilor de plată de până acum rămân neschimbate.
  • Schimbarea cartelei SIM – ai la dispoziție magazinele din această listă www.HelloFix.ro/shop-locator și, în viitorul apropiat, întreaga rețea de peste 500 de magazine Orange.
  • Aplicația My Account – Aplicația mobilă Telekom My Account devine MyAccount Fix și va trebui descărcată din nou din Google Play sau Apple Store.
    Aplicația My Account web va putea fi accesată direct din pagina fix.telekom.ro. Datele de logare și serviciile disponibile rămân aceleași.
  • Minutele și SMS-urile efectuate către rețeaua Telekom Romania Mobile Communications vor fi consumate din minutele și SMS-urile naționale.
  • Transferul către serviciile mobile Orange – Clienții cu servicii mobile asociate contractelor convergente Telekom Romania Communications vor fi transferați, în viitorul apropiat, către serviciile mobile Orange.
  • Cumpărăturile de servicii de pe site – dacă vor dori să achiziționeze servicii sau telefoane, clienții Telekom Romania Communications vor putea folosi în continuare formularul disponibil pe fix.telekom.ro și numărul 021 9890 pentru a intra în legătură cu echipele de vânzări, care se vor asigura că primesc cea mai bună ofertă pentru ei.

Ce nu se schimbă pentru moment:

  • Numărul tău de telefon rămâne același, dacă tu nu alegi să-l schimbi;
  • Echipamentul tău pentru servicii fixe de internet ori TV rămâne același. Dacă dorești să-l schimbi sau să-l duci în service, mergi în continuare spre canalele Telekom Romania Communications cunoscute;
  • Oferta de servicii rămâne în vigoare, conform contractului;
  • Data de emitere a facturii;
  • Numărul de contact la care vei putea apela pentru consultanță este 1930, iar în cazul în care dorești informații despre oferte, te așteptăm la numărul 021 9890;
  • Modalitățile de plată a facturii cu care ai fost deja obișnuit:
    • Plata Online – MyAccount Fix – online;
    • Plata numerar:
      – Punctele de plată Pay Point şi un-doi Centru de plăţi – cu prezentarea facturii;
      – Băncile: Alpha Bank, BRD Groupe Société Générale, CEC Bank, Credit Europe Bank, Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP, GarantiBank, First Bank, UniCredit Bank;
      – Reţeaua Westaco Express.Pentru mai multe informații privind magazinele disponibile, modalități de plată a facturilor, numere de contact, dar și alte detalii despre tranzacție, clienții pot accesa pagina www.HelloFix.ro.

Sunt client Telekom doar pentru servicii mobile, ce schimbări mă așteaptă?

Această tranzacție îi impactează pe:
– Clienții cu servicii fixe de la Telekom Romania Communications;
– Clienții cu servicii convergente fix-mobil de la Telekom Romania Communications;

Dacă nu au la îndemână contractul, clienții pot vedea dacă serviciile lor aparțin de Telekom Romania Communications în partea de sus a facturilor curente.

Clienții de mobil Telekom, care nu au servicii de fix asociate, nu sunt influențați de schimbările aduse de această tranzacție.

Când vor deveni clienții Telekom Romania Communcations clienții Orange?

Clienții care beneficiaza de servicii fixe sau convergente fix-mobil de la Telekom, vor aparține, în continuare, de Telekom Romania Communications, companie care este acum parte din grupul Orange.

Va exista vreo întrerupere a serviciului în orice moment al procesului de integrare?

Clienții Orange – nu va fi nicio schimbare.

Clienții Telekom Romania Communications cu servicii mobile asociate
Această tranzacție aduce câteva schimbări pentru tine, însă vom face toate eforturile pentru ca procesul de tranziție să fie cât mai simplu.

Clienții Telekom Romania Communications cu servicii mobile asociate contractelor convergente, furnizate printr-un contract MVNO cu Telekom Romania Mobile – operatorul de servicii mobile al Telekom, vor fi transferați, în următoarele luni, către rețeaua mobilă Orange. Toate schimbările vor fi comunicate în avans.

Eu sunt client Telekom Romania Communications, ce plus valoare îmi va aduce această tranzacție?

Prin această tranzacție aducem împreună două infrastructuri telecom puternice și două echipe, Telekom Romania Communications și Orange, cu o experiență extinsă în livrarea unor servicii de rețea la cele mai înalte standarde.

Împreună, vor construi pentru clienți un portofoliu de servicii convergente fix-mobil și TV.

Depunem toate eforturile astfel încât tu să descoperi beneficiile cât mai curând posibil și să ai acces la conectivitate Orange, rețeua mobilă #1 în România.

Orange pune pe primul loc calitatea serviciilor, oferind clienților nu doar cea mai bună experiență în zona de asistență, dar și cea mai rapidă rețea fixă, cea mai rapidă rețea mobilă, cea mai mare acoperire mobilă și cea mai rapidă rețea 5G.

Când vor deveni clienții fix Telekom Romania Communications clienții Orange ne putem aștepta la creșteri de preț?

Ne dorim ca atât clienții Orange, cât și clienții Telekom Romania Communications fix să beneficieze de cea mai bună experiență în zona de asistență, de un portofoliu relevant de produse și servicii, dar și de cel mai bun raport calitate preț.

În plus clienții vor avea acces la infrastructura extinsă fix-mobil, în care Orange va continua să investească.

Care este noua ofertă Telekom Romania Communications – Orange?

Ca urmare acestei tranzacții ne dorim să îmbogățim portofoliul Orange cu o oferta fix-mobil și TV, care va fi rezultatul aducerii împreună a două infrastrucuturi telecom puternice și a două echipe, Telekom Romania Communications și Orange, cu o experiență extinsă în livrarea unor servicii de rețea la cele mai înalte standarde.

Oferta îți va aduce un conținut TV mai variat, ce va include mai multe programe sportive, și o mai bună acoperire pentru serviciile fixe, totul alături de servicii mobile în rețeaua #1.

Ce se întâmplă cu ofertele Telekom Romania Communications?

În definirea noului portofoliu vom avea în vedere cele mai bune opțiuni, produse și servicii ce pot raspunde nevoilor clienților.

Ne dorim sa creăm o experiență de utilizare la cele mai înalte standarde, unitară, pentru întreaga ofertă convergentă, iar simplificarea operațională și integrară sistemelor vor reprezenta un criteriu de selecție.

Informații despre factură și contract

Prin ce canale și în ce conturi voi putea plăti facturile?

Clienții Telekom Romania Communications vor avea în continuare la dispoziție toate canalele de plată cu care au fost obisnuiți.

Schimbările intervin pentru aceia care aleg:

  • plata facturilor: Dacă vor dori să facă plata facturilor în magazin, au la dispoziție magazinele din această listă www.HelloFix.ro/shop-locator.
    În viitorul apropiat, întreaga rețea de peste 500 de magazine Orange. Restul opțiunilor de plată de până acum rămân neschimbate.
  • Aplicația My Account – Aplicația mobilă Telekom My Account devine MyAccount Fix și va trebui descărcată din nou din Google Play sau Apple Store. Aplicația My Account web va putea fi accesată direct din pagină fix.telekom.ro. Datele de logare și serviciile disponibile rămân aceleași.

Modalitățile de plată a facturii cu care au fost deja obișnuiți rămân neschimbate la acest moment:

  • Plata Online – MyAccount Fix – online;
  • Plata numerar:
    – Punctele de plata Pay Point şi un-doi Centru de plăţi –cu prezentarea facturii
    – Băncile: Alpha Bank, BRD Groupe Société Générale, CEC Bank, Credit Europe Bank, Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP, GarantiBank, First Bank, UniCredit Bank.
    – Rețeaua Westaco Express.
  • Plata la bancomat (ATM) – Alpha Bank, BCR, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania, First Bank, UniCredit Bank şi la GarantiBank prin scanarea codului de bare de pe factură, întreagă rețea de bancomate fiind prevăzută cu cititor cod de bare.

Pentru mai multe informații privind magazinele disponibile, modalități de plată a facturilor, numere de contact, dar și alte detalii despre tranzacție, clienții pot accesa pagina www.HelloFix.ro.

Voi primi două facturi separate?

Pentru moment, nu vor exista schimbări, iar experiența clienților care au servicii în ambele companii va fi similară cu cea dinaintea tranzacției.

Ce curs de schimb va fi practicat?

Conform contractului, cursul valutar în funcție de care se calculează facturile clienților care beneficiază de servicii Telekom Romania Communications va rămâne același.

Pot să mă portez la Orange dacă sunt client Telekom Romania Communications?

Contractul tău cu Telekom Romania Communications este în continuare valabil. Dacă perioada contractuală a expirat, îți poți alege noul furnizor.

Cum pot renunța la abonament dacă nu vreau să am servicii Orange?

Orange se dedică creării celei mai bune experiențe de conectivitate pentru clienții săi, iar prin această tranzacție ne dorim sa venim cu o ofertă competitivă de servicii convergente.

Îți respectăm alegerea. Poți renunța la servicii în conformitate cu condițiile contractului deja încheiat cu Telekom Romania Communications.

Ai în vedere că această tranzacție nu schimbă condițiile contractuale actuale de reziliere.

Ce se va întâmpla cu datele mele personale după această tranzacție, în calitate de client Telekom Romania Communications?

Nu există schimbări. Datele tale personale vor fi procesate ca până în prezent, în scopul furnizării serviciilor contractate, pentru scopurile deja agreate, în baza consimțământului oferit.

Cine îmi va trimite de-acum înainte comunicări, newslettere și alte informații?

Drepturile de comunicare rămân la compania careia clientul i-a oferit aceste permisiuni, în conformitate cu GDPR.

Comunicările viitoare cu privire la aspecte ce țin de executarea contractului vor fi trimise de Telekom Romania Communications, cu permisiunea ta și doar în baza unui nou consimțământ.

Telekom Romania Communications va contacta propria baza de clienți.

Unde îmi pot schimba cartela SIM în calitate de client Telekom Romania Communications de servicii mobile?

Pentru schimbarea SIM-urilor, suportul va fi acordat prin magazinele Telekom Romania Communications de pe întreg teritoriul țării. Lista lor este aici www.HelloFix.ro/shop-locator.

În viitorul apropiat, SIM-urile clienților cu servicii de mobil asociate celor de fix Telekom Romania Communications vor putea fi schimbate și în magazinele Orange.

Pot sa plătesc factura și în magazinele Orange?

Dacă vei dori să faci plata facturilor în magazin, ai la dispoziție magazinele din această listă www.HelloFix.ro/shop-locator și, în viitorul apropiat, întreaga rețea de peste 500 de magazine Orange. Restul opțiunilor de plată de până acum rămân neschimbate.

Ce se schimbă pentru mine pe site și în aplicațiile online

Ce aplicații și site-uri va trebui să accesez pentru a obține informații sau a face diverse modificări?

Da, pentru fiecare dintre companii vei folosi aplicațiile pe care le-ai utilizat și până acum.

În cazul serviciilor Telekom Romania Communications, schimbările la nivelul aplicațiilor vor fi acestea:

Aplicația My Account web poate fi accesată din pagina fix.telekom.ro.

Versiunea de mobil devine MyAccount Fix și va trebui descărcată din nou din Google Play sau Apple Store.

Datele de logare rămân aceleași, ca înainte de tranzacție. Vei avea în continuare acces la serviciile cu care ai fost obișnuit.

Sunt client Telekom fix & fix-mobil, cum pot găsi informații pe site-ul Telekom?

Clienții Telekom Romania Communications au la dispoziție site-ul fix.telekom.ro unde găsesc secțiunile dedicate serviciilor fixe, cât și cele dedicate serviciilor convergente.

Dacă vor dori sa achiziționeze servicii, clienții Telekom Romania Communications vor putea folosi în continuare formularul de pe fix.telekom.ro și numărul 021 9890 pentru a intra în legătură cu echipele de vanzări, care se vor asigura că primesc cea mai bună ofertă pentru ei.

Când voi vedea produsele și serviciile Telekom Romania Communications pe site-urile Orange?

Treptat, informațiile privind serviciile rezultate prin aducerea împreună a Orange și Telekom Romania Communications vor fi actualizate pe orange.ro.

Cum pot cumpăra produse noi din magazinul online sau din Contul meu My Account dacă sunt client Telekom Romania Communications?

Pentru a achiziționa servicii prin platforme digitale, în următoarea perioadă, clienții Telekom Romania Communications Fix pot folosi:

  • aplicația MyAccount Fix
  • formularul de pe fix.telekom.ro, pentru a intra în legatură cu echipele de vânzări, care se vor asigura că primesc cea mai bună ofertă pentru ei.

Aplicația My Account web va fi accesată din zona dedicata de pe fix.telekom.ro/. Versiunea de mobil devine MyAccount Fix și va trebui descărcată din nou din Google Play sau Apple Store. Datele de logare rămân aceleași, la fel și serviciile disponibile în versiunile de web și mobil.

Facem toate eforturile ca un număr cât mai mare de platforme digitale să fie disponibile pentru cumpărături online.

Sunt client Telekom Romania Communications. Ce aplicații voi folosi pentru servicii?

Aplicația My Account web poate fi accesată direct din pagina fix.telekom.ro.

Versiunea de mobil devine MyAccount Fix și va trebui descarcată din nou din Google Play sau Apple Store. Datele de logare rămân aceleași, ca înainte de tranzacție. Vei avea în continuare acces la serviciile cu care ai fost obișnuit.

Pot folosi aplicațiile Orange pentru a-mi administra serviciile de la Telekom Romania Communications sau invers?

Pentru moment, My Orange păstrează serviciile și opțiunile pe care le avea și înainte de această tranzacție.

Clienții Telekom Romania Communications vor putea folosi în continuare aplicația My Account.

Aplicația My Account web poate fi accesată direct din pagina fix.telekom.ro.

Versiunea de mobil devine MyAccount Fix și va trebui descărcată din nou din Google Play sau Apple Store.

Datele de logare rămân aceleași, ca înainte de tranzacție. Vei avea în continuare acces la serviciile cu care ai fost obișnuit.

Pot folosi Contul meu/My Account pentru serviciile Orange?

Aplicația MyAccount Fix va fi disponibilă doar pentru clienții Telekom Romania Communications și va cuprinde aceleași servicii ca înainte de tranzacție.

Clienții Orange vor avea în continuare la dispoziție aplicația My Orange cu toate funcționalitățile cu care sunt obișnuiți.

Vom avea o acoperire mai bună după această tranzacție?

Facem toate eforturile pentru ca într-un timp cât mai scurt toți clienții să aibă acces la beneficiile pe care unirea infrastructurilor de comunicații Orange și Telekom Romania Communications le aduce. Este un proces ce presupune atât o analiză amănunțită, cât și posibile modificări la nivel de echipamente.

Clienții Orange vor avea acces, în viitorul apropiat, la o infrastructură de rețea ce aduce împreună comunicațiile fixe și mobile ale Orange și Telekom Romania Communications. Astfel, vor avea o mai bună acoperire pentru servicii de internet fix și TV.

Clienții Telekom Romania Communications se vor putea conecta, în viitorul apropiat, la Orange rețeaua mobilă #1 în România.

Ce planuri aveți cu privire la strategia de conținut TV precum Telekom Sport și altele?

Pentru moment, oferta de servicii ramâne aceeași, însă ca urmare acestei tranzacții ne dorim să îmbogațim portofoliul Orange TV.

Viitoarea ofertă va aduce un conținut TV mai variat, ce va acoperi programele sportive.

Ce trebuie să știu despre dispozitivele mele?

Sunt client Telekom Romania Communications. De unde pot comanda dispozitive noi?

Nu sunt schimbări.

Clienții se pot adresa consultanților din magazinele Telekom Romania Communications, precum și echipelor de vânzări apelând numărul 021 9890.

Cum pot apela serviciul clienți?

La ce număr ar trebui să sun pentru a primi asistență?

Clienții Telekom Romania Communications:

1930 – suport clienți

0711 001 930 – suport clienți, apelabil în roaming

021 9890 – oferte de produse & servicii

0800 880 800 – telverde Telekom Romania Communications

Clienții Orange

300 – suport clienți

0374 300 300 – suport clienți, apelabil în roaming

0800 400 400 – oferte pentru produse și servicii convergente

This Post Has 4 Comments

  1. Cineva

    De cand a preluat orange netul fix se intrerupe mereu seara la ora 21:30 -21:30 deloc ciudat nu?

  2. Dorina

    Buna ziua!
    Am platit factura la Telekom in loc de Orange, asa ca am platit doua facturi in doua locuri. Ati recuperat careva banii?

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.