La doar două luni de la lansarea abonamentului Premium Lite, YouTube experimentează cu un nou tip de abonament pentru a atrage utilizatorii să plătească.
Abonamentul aflat în faza de testare pe YouTube este destinat pentru doi utilizatori care pot împărți același abonament, reprezentând o opțiune intermediară între abonamentul individual și cel de familie.
Google a confirmat evaluarea noului abonament, spunând că încearcă să ofere abonaților mai multă flexibilitate, printr-un abonament pentru două persoane la un cost redus.
În India, una dintre țările în care acest abonament este în prezent testat, prețul său este poziționat exact la jumătate între cel al abonamentului individual și cel al abonamentului familie.
Din acest punct revedere, acest abonament este similar cu Spotify Duo, care, la fel, oferă funcții premium pentru doi utilizatori la un preț mai mic decât cel pentru familie.
Testarea noului abonament vine la doar două luni după ce YouTube a lansat Premium Lite, un abonament mai ieftin, dar care nu scapă utilizatorii complet de numeroasele reclamele ale platformei.
Lasă un răspuns