You are currently viewing UPC devine Vodafone
UPC devine Vodafone

UPC devine Vodafone

Ca urmare a procesului de fuziune dintre Vodafone România şi UPC România, Vodafone devine furnizorul tău de servicii mobile, fixe şi TV.

De acum, te vei bucura de o experienţă completă acasă, dar şi oriunde te-ai afla. Ai cele mai bune conexiuni prin Supernet 5G, Super Wi Fi, televiziune 4K şi cel mai mare număr de canale TV.

Ce se va schimba?

Plata facturii pentru serviciile fixe şi TV

Se va face în contul IBAN afişat pe factura dumneavoastră. În cazul în care plătiţi factura prin internet banking, UPC România va fi înlocuit cu Vodafone – pentru servicii fixe şi TV.

Magazinele UPC

Vor fi transformate, treptat, în magazine Vodafone. Astfel, vei putea realiza în continuare operaţiuni specifice produselor de fix şi TV, dar în plus, pe măsură ce magazinele vor fi transformate, şi operaţiuni specifice serviciilor mobile.

Aplicaţia MyUPC se va redenumi în MyVodafone Fix&TV

Logarea în aplicație se va face cu aceleași date de autentificare ca până acum, iar funcționalitățile din aplicație rămân nemodificate.

Contract de servicii mobile Vodafone

În cazul în care beneficiezi şi de un contract de servicii mobile Vodafone, acesta nu va fi afectat în niciun fel de schimbările de la 31 martie 2020. Vei avea în continuare două contracte de servicii (pentru servicii fixe şi TV şi, respectiv, pentru servicii mobile) şi vei primi în continuare două facturi.

HBO GO

Dacă ai cont HBO GO, la logarea în aplicaţie şi selectarea operatorului va trebui să alegi Vodafone – pentru servicii fixe şi TV în loc de UPC România.

Notificările şi comunicările legate de abonamentele tale

Toate notificările şi comunicările legate de abonamentele tale vor veni din partea Vodafone.

Site-ul și conturile de social media

Informațiile şi funcționalitățile de pe site-ul www.upc.ro vor fi transferate pe www.vodafone.ro.

Conturile de social media ale UPC vor fi integrate în conturile de social media Vodafone.

Ce NU se schimbă?

Numerele de telefon pentru asistenţă clienţi rămân aceleaşi ca şi până acum.

Persoane fizice

Cum voi fi afectat(ă) de finalizarea fuziunii dintre Vodafone și UPC?

Vei continua să te bucuri de toată atenția noastră și de calitatea superioară a serviciilor atât mobile cât și fixe, oferite de acum încolo de Vodafone; condițiile contractului dumneavoastră nu se vor modifica.

Începând cu data de 31 martie 2020, Vodafone România S.A. devine furnizorul dumneavoastră de servicii fixe de comunicații electronice. în urma fuziunii dintre cele două companii, Vodafone România S.A. va absorbi UPC România S.A și toate drepturile și obligațiile UPC România S.A. vor fi preluate de către Vodafone România S.A.

Va avea loc o schimbare în ceea ce privește contractul meu actual de servicii sau calitatea serviciilor pe care le oferiți?

Condițiile contractului dumneavoastră nu se vor modifica.

Vei beneficia în continuare de aceeași calitate a serviciilor.

Vor apărea modificări în numele produselor deținute de dumneavoastră, în sensul că se vor elimina denumirile de UPC și Happy Home.

Sunt deja și client Vodafone România. În aceste condiții, va exista vreo schimbare în contractul meu cu ei sau cu voi?

Contractul tău actual de servicii fixe rămâne valid, iar condițiile contractuale nu se vor modifica.

Același lucru se aplică și în cazul contractului dumneavoastră actual pentru servicii mobile (încheiat cu Vodafone).

Ce se va întâmpla cu facturile de la contractul meu actual și unde le voi plăti?

Începând cu data de 31 martie 2020, facturile pentru serviciile fixe si TV, vor veni din partea Vodafone România S.A.

Condițiile contractului dumneavoastră, inclusiv termenele de plată, nu se vor modifica.

În cazul în care beneficiați și de servicii mobile Vodafone, veți primi în continuare două facturi, una pentru serviciile de fix și TV, respectiv una pentru serviciile de mobil.

Pentru moment, veți continua să achitați facturile ca și până acum. Dacă apar schimbări în acest sens, vă vom anunța în timp util.

Dacă am nevoie de asistență, unde mă pot adresa, începând de astăzi?

Telefoanele de contact și suport pentru serviciile de care beneficiezi, 031.1000.872 (zilnic, intre orele 07:00-23:00) si 031.100.1000 (de luni pana sâmbătă intre 09:00 si 21:00) vor fi în continuare disponibile.

Modalitățile de contact online se vor schimba.

Astfel, conținutul și formularele de contact de pe www.upc.ro vor fi transferate pe www.vodafone.ro.

Această situație este valabilă și pentru pagina de Facebook a UPC România care va fi transferată paginii de Facebook a Vodafone România (www.facebook.com/vodafonero).

Dacă ești și client Vodafone și întâmpini dificultăți legate de serviciile și produsele lor, te rugăm vizitează www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/.

Voi primi discount dacă îmi fac abonament de servicii mobile la Vodafone?

În calitate de client Vodafone, vei avea acces la oferte speciale pentru noile servicii. Ne poți contacta oricând pentru mai multe informații pe toate canalele de comunicare obișnuite.

Vor exista schimbări de preț la UPC în urma integrării la Vodafone?

Dorim să te informăm că nu vor exista creșteri de prețuri ca urmare a fuziunii. Totodată, integrarea companiei UPC nu va afecta calitatea serviciilor pe care le oferim, iar noi vom continua să lucrăm pentru a oferi cele mai bune servicii și beneficii atât fixe cât și mobile clienților noștri

Ce se întâmplă dacă nu vreau să devin client Vodafone?

Această integrare va genera, în viitorul apropiat, un portofoliu complet de servicii fixe și mobile la standardele superioare specifice companiei Vodafone.

Nu este obligatoriu să devii client Vodafone daca nu iți dorești acest lucru.

Care este noul portofoliu de servicii fixe?

În viitorul apropiat vei avea acces la noi oferte și beneficii fixe și mobile, astfel încât să te bucuri de o experiență completă de comunicații. Imediat ce noile servicii sunt disponibile, te vom anunța.

Când va fi gata noul portofoliu de servicii?

Ca întotdeauna, lucrăm constant pentru a lansa produse inovatoare care să răspundă nevoilor clienților noștri, astfel încât tu să te bucuri de cele mai bune servicii și o experiență completă de comunicații, atât mobile cât și fixe.

Te vom ține la curent pe măsură ce vom lansa noi servicii inovatoare, atât mobil cât și fix.

În cazul în care vreau să-mi achiziționez abonament sau servicii preplătite de comunicații mobile Vodafone, pot face acest lucru din magazinele UPC?

Și în prezent există magazine UPC unde se pot achiziționa servicii de mobil de la Vodafone.

Gradual, începând cu luna martie, magazinele UPC vor deveni magazine Vodafone și se vor putea achiziționa servicii de mobil.

Sunt client UPC. De ce aș rămâne clientul vostru după ce veți fi integrați în Vodafone?

Prin fuziunea între UPC și Vodafone, vom putea răspunde mai bine nevoilor dumneavoastră prin oferirea unei game complete de servicii fixe și mobile la prețuri competitive și cea mai bună calitate.

Ne dorim să rămâneți în continuare clientul nostru și vom continua să lucrăm pentru a lansa mereu produse inovatoare la calitatea superioară cu care v-am obișnuit deja.

Sunt client UPC. Îmi veți schimba echipamentul de servicii fixe pentru acasă și telefonul după integrarea la Vodafone?

Contractul tău curent de servicii și echipamentele aferente vor rămâne aceleași.

Vom oferi întotdeauna echipament corespunzător tehnologiei pe care o folosim.

Sunt client UPC. Îmi pot păstra numărul curent de fix și transfera în rețeaua mobilă Vodafone?

Îți poți păstra numărul de telefonie fixă. Acesta va fi diferit de numărul de mobil, însă.

Ce se va întâmpla cu date mele personale după această tranzacție? Voi avea acces la datele mele?

Vodafone procesează datele dumneavoastră conform măsurilor și procedurilor legale.

Pentru a afla mai multe informații despre procesarea datelor poți consulta politica noastră de confidențialitate privind datele cu caracter personal disponibilă pe pagina de Internet a Vodafone:  https://www.vodafone.ro/consumption/groups/public/documents/digital_asset/v575440.pdf  

După schimbarea denumirii furnizorului meu de servicii în ce cont voi putea plăti facturile pentru serviciile fixe și/sau de televiziune?

Poți plăti facturile de servicii fixe în același cont ca și până acum. În momentul în care vor apărea modificări te vom anunța din timp.

Produsul meu se va schimba?

Se va schimba doar denumirea unor produse – se vor elimina particulele UPC și Happy Home. Această modificare nu afectează nici contractul și nici condițiile de furnizare a serviciului, acestea rămânând neschimbate.

Din partea cui vor veni următoarele comunicări și informări?

Din aprilie 2020 toate notificările și informările vor veni din partea Vodafone România S.A..

Eu nu sunt de acord ca furnizorul meu să devină Vodafone România S.A. Ce soluții am pentru a rezilia contractul?

Această fuziune Vodafone și UPC nu afectează sub nicio formă contractul de servicii fixe (inclusiv perioada de valabilitate a acestuia) și nici calitatea acestora; mai mult decât atât, vom oferi în continuare servicii inovatoare care să răspundă cât mai bine nevoilor dumneavoastră.

Sperăm că vă vom convinge sa folosiți în continuare produsele noastre. Daca totuși nu doriți să mai rămâneți clientul nostru, puteți merge într-un magazin sau să sunați la 031.1000.872 pentru a ne transmite solicitarea dumneavoastră.

Ce se va întâmpla cu aplicația My UPC?

Începând cu data de 31 martie 2020, aplicația My UPC va fi transformată în My Vodafone Fix & TV, în timp ce funcționalitățile acesteia și datele dumneavoastră de logare vor rămâne neschimbate.

Ce se va întâmpla cu paginile de Facebook, Instagram și LinkedIn UPC România?

Conturile de pe rețelele de socializare pe care UPC România era prezent vor fi absorbite de către conturile Vodafone România.

Ce se va întâmpla cu informațiile de pe www.upc.ro?

Toate informațiile și funcționalitățile disponibile pe www.upc.ro se vor regăsi, începând din 31 martie 2020, pe www.vodafone.ro.

La Vodafone prețurile abonamentelor sunt în EUR; le modificați și pe cele de la UPC tot in EUR? Ni se modifica facturile și cursul valutar la care se calculează?

Contractul de servicii fixe nu va fi afectat de această fuziune, ceea ce înseamnă că și abonamentele existente vor rămâne în aceeași moneda, adică în lei. Prin urmare, factura nu va fi impactată de un curs valutar.

Pot să plătesc factura și la magazinele Vodafone?

Da, factura de servicii fixe se poate plăti și în magazinele Vodafone.

Persoane juridice

În calitate de client UPC, cum voi fi afectat de fuziunea legală dintre Vodafone și UPC România?

Fuziunea legală dintre Vodafone și UPC România este o etapă a procesului de integrare, care a început în 2019, imediat după aprobarea tranzacției de către Comisia Europeană.

Ca urmare a fuziunii legale, UPC România își încetează existența ca entitate juridică, fiind absorbită de către Vodafone România.

Așa cum ați fost deja informat prin scrisoarea pe care v-am transmis-o sau pe care urmează să o primiți, începând cu data de 31 martie 2020, Vodafone România S.A. devine furnizorul dumneavoastră de servicii fixe de telecomunicații, ca urmare a fuziunii legale dintre cele două companii, Vodafone România S.A. absorbind UPC România S.A.

Acest lucru nu afectează condițiile contractului dumneavoastră și nici abonamentele pentru serviciile fixe de comunicații pe care le dețineți în prezent.

Toate drepturile și obligațiile UPC România S.A. vor fi preluate de către Vodafone România S.A.

Veți beneficia în continuare de o echipă dedicată, care vă va ajuta să obțineți la timp toate informațiile de care aveți nevoie. Orice modificare a persoanelor de contact în relația dumneavoastră cu Vodafone va fi anunțată în timp util.

Dacă nu aveți account manager dedicat, ne puteți contacta pentru informații și suport pentru serviciile dumneavoastră de comunicații fixe la numerele de telefon cunoscute, 031 1000 405 (clienți companii mici și mijlocii) sau 031 1000 222 (clienți companii mari).

De asemenea, începând cu luna aprilie 2020, toate notificările și informările referitoare la serviciile de telecomunicații fixe de care beneficiați conform contractului dumneavoastră vor veni din partea Vodafone România S.A.

Toate informațiile disponibile pe business.upc.ro se vor regăsi, începând din 31 martie 2020, pe www.vodafone.ro/business.

De asemenea, începând cu data de 31 martie 2020, aplicația MyUPC va  deveni MyVodafone Fix & TV, iar funcționalitățile acesteia și datele dumneavoastră de logare vor rămâne neschimbate.

Datele de identificare ale Vodafone România S.A. sunt următoarele:

VODAFONE ROMÂNIA S.A. cu sediul social în București, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, Clădirea Globalworth Tower, sector 2, Cod postal 020276, CUI 8971726, atribut fiscal RO, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr.J40/9852/1996, cont RO79INGB0001008158348920 (RON), deschis la Banca ING Bank, Sucursala București, capital social subscris și vărsat 70.550.833,36 lei.

Achiziția și integrarea UPC România permit Vodafone România să ofere clienților un portofoliu complet de servicii de telecomunicații convergente.

Odată cu fuziunea legală a celor două companii, veți putea beneficia de oferte de servicii integrate avantajoase și competitive, care includ servicii de internet și voce fixe, televiziune, precum și soluții de telecomunicații mobile de la un singur furnizor de servicii, Vodafone România.

Vodafone România va continua să dezvolte tehnologii și servicii tot mai performante pentru a-și sprijini partenerii, contribuind la îmbunătățirea proceselor din companiile lor.

Veți continua să beneficiați de aceeași calitate superioară a serviciilor și de suport din partea noastră.

Sunt client UPC. Va fi nevoie să îmi reînnoiesc contractul actual de servicii pentru companie?

Nu. Contractul dumneavoastră curent pentru servicii fixe rămâne în vigoare, însă, începând cu data de 31 martie 2020, Vodafone România S.A. devine furnizorul dumneavoastră de servicii fixe de telecomunicații, ca urmare a fuziunii legale dintre cele două companii, Vodafone România S.A. absorbind UPC România S.A.

Acest lucru nu afectează condițiile contractului dumneavoastră și nici abonamentele pentru serviciile fixe de comunicații pe care le dețineți în prezent.

Toate drepturile și obligațiile UPC România S.A. vor fi preluate de către Vodafone România S.A.

Veți prelua portofoliul de servicii UPC?

Odată cu fuziunea legală dintre Vodafone România și UPC România, Vodafone va integra în portofoliul său serviciile de telecomunicații furnizate până acum de UPC România și va deveni și furnizor pentru servicii fixe (internet, voce și TV), în plus față de telecomunicații mobile, oferind un portofoliu complet de servicii de comunicații convergente.

Astfel, veți putea beneficia, de la un singur furnizor de servicii, Vodafone România, de oferte de servicii integrate avantajoase și competitive, care includ servicii de Internet fix și televiziune, în plus față de soluțiile de telecomunicații mobile.

Sunt client Vodafone. Ce se va întâmpla cu contractul/ oferta actuală de servicii fixe de la Vodafone România? 

Contractul dumneavoastră actual de servicii cu Vodafone va rămâne neschimbat și vom continua să vă oferim servicii de cea mai bună calitate.

Odată cu fuziunea legală dintre Vodafone România și UPC România, Vodafone își va îmbogăți portofoliul de servicii de comunicații și va oferi o gamă completă de servicii de comunicații convergente.

Astfel, veți putea beneficia, de la un singur furnizor de servicii, Vodafone România, de oferte de servicii integrate avantajoase și competitive, care includ servicii de Internet fix și televiziune, în plus față de soluțiile de comunicații mobile.

Va dispărea brandul UPC?

Ca urmare a fuziunii legale dintre Vodafone România și UPC România, brandul UPC nu va mai fi utilizat.

Ce se va întâmpla cu magazinele UPC, vor dispărea?

Magazinele UPC vor fi transformate în perioada următoare și vor avea elementele de identitate de marcă și configurația magazinelor Vodafone.

În aceleași spații comerciale veți putea să beneficiați în continuare de toate serviciile și operațiunile specifice produselor de telecomunicații fixe (internet, voce și TV), precum și de servicii mobile Vodafone.

Care sunt noile servicii pe care le va oferi Vodafone?

Vom continua să oferim soluții de telecomunicații complete și produse și servicii adaptate nevoilor afacerii dumneavoastră.

Oferim atât conectivitate, cât și servicii personalizate pentru a răspunde nevoilor companiei dumneavoastră.

Odată cu fuziunea legală dintre Vodafone România și UPC România, Vodafone va deveni și furnizor pentru servicii fixe (internet, voce și TV), oferind un portofoliu complet de servicii de telecomunicații convergente.

Astfel, veți putea beneficia, de la un singur furnizor de servicii, Vodafone România, de oferte de servicii integrate avantajoase și competitive, care includ servicii de internet și voce fixe, televiziune și soluții de telecomunicații mobile.

De-a lungul anilor am fost certificați drept cea mai bună rețea de date mobile din România.
Prin adăugarea infrastructurii UPC, acoperirea noastră va continua să se extindă atât în cazul rețelelor mobile, cât și în cazul celor fixe.

Se va modifica denumirea serviciilor UPC?

Odată cu fuziunea legală dintre Vodafone România și UPC România, Vodafone va integra în portofoliul său serviciile de telecomunicații furnizate până acum de UPC România și va deveni și furnizor pentru servicii fixe (interne, voce  și TV), în plus față de serviciile mobile, oferind un portofoliu complet de servicii de telecomunicații convergente.

Denumirea comercială a produselor și serviciilor UPC va fi modificată pentru a fi  aliniată la brandul Vodafone.

În calitate de client Vodafone, cum voi fi afectat de fuziunea legală dintre Vodafone și UPC România? 

Fuziunea legală dintre Vodafone și UPC România nu afectează în niciun fel contractul dumneavoastră actual de servicii Vodafone.
 
Veți beneficia în continuare de o echipă dedicată, care vă va ajuta să obțineți la timp toate informațiile de care aveți nevoie.

În cazul în care nu aveți account manager, nu există schimbări pentru moment, iar orice schimbare care poate apărea în viitor va fi comunicată în timp util.

Până atunci, ne puteți contacta pe aceleași canale ca și până acum.

Fuziunea legală dintre Vodafone și UPC România este o etapă a procesului de integrare, care a început în 2019, imediat după aprobarea tranzacției de către Comisia Europeană.

Ca urmare a fuziunii legale, UPC România își încetează existența ca entitate juridică, fiind absorbită de către Vodafone România.

Achiziția și integrarea UPC România permit Vodafone România să ofere clienților săi un portofoliu complet de servicii de comunicații convergente (fixe și mobile).

Odată cu fuziunea legală a celor două companii, veți putea beneficia, de la un singur furnizor de servicii, respectiv Vodafone România, de oferte de servicii integrate avantajoase și competitive, care includ servicii de Internet fix și televiziune, în plus față de soluțiile de comunicații mobile.

Vodafone România va continua să dezvolte tehnologii și servicii și mai bune, pentru a sprijini și a contribui la îmbunătățirea proceselor din companiile partenerilor noștri.

Veți continua să beneficiați de aceeași calitate superioară a serviciilor și suport din partea noastră.

Sunt deja client Vodafone și UPC România. În aceste condiții, va exista vreo schimbare în contractul meu de servicii încheiat cu ei sau cu voi?

Contractul dumneavoastră actual de servicii cu Vodafone va rămâne neschimbat.

Cât privește contractul de servicii încheiat cu UPC România, așa cum ați fost deja informat prin scrisoarea pe care v-am transmis-o sau pe care urmează să o primiți, începând cu data de 31 martie 2020, Vodafone România S.A. devine furnizorul dumneavoastră de servicii fixe de telecomunicații, ca urmare a fuziunii legale dintre cele două companii, Vodafone România S.A. absorbind UPC România S.A.

Condițiile contractului dumneavoastră de servicii nu se vor modifica.

Toate drepturile și obligațiile UPC România S.A. vor fi preluate de către Vodafone România S.A.

Cine îmi va emite factura pentru serviciile de comunicații fixe?

Factura pentru serviciile de comunicații fixe va fi emisă de Vodafone România, noul dumneavoastră furnizor pentru aceste servicii, ca urmare a fuziunii legale dintre Vodafone România și UPC România.

De asemenea, începând din aprilie 2020 toate notificările și informările referitoare la serviciile de comunicații fixe de care beneficiați conform contractului dumneavoastră vor veni din partea Vodafone România S.A.

Site-ul upc.ro va mai fi valabil?

Toate informațiile disponibile pe business.upc.ro se vor regăsi, începând din 31 martie 2020, pe www.vodafone.ro/business.

Site-ul www.upc.ro nu va mai fi accesibil.

Voi mai putea folosi contul meu My UPC?

Începând cu data de 31 martie 2020, aplicația My UPC va deveni My Vodafone Fix & TV, iar  funcționalitățile acesteia și datele dumneavoastră de logare vor rămâne neschimbate.

Va trebui să descarc din nou aplicația mobilă My UPC?

Nu este nevoie să descărcați din nou aplicația MyUPC. Va fi necesar doar să actualizați aplicația pe care o aveți instalată în prezent.

This Post Has 2 Comments

  1. Alexandru George Gabriel

    Bună ziua a-și dori și eu să reziliez contractul .ce trebuie să fac?

    1. Madalin

      Bună ziua,
      Trebuie să te prezinți într-un magazin să semnezi cererea de reziliere

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.