Începând de anul acesta, eMag ridică plafonul pentru transport gratuit de la 200 de lei la 1500.

eMag oferă trei tipuri de livrări prin curier:

Livrare prin curier (standard)

Livrarea produselor de mari dimensiuni vândute de eMAG

Pentru produsele vândute de eMAG care fac parte din următoarele categorii taxa de livrare se aplică în funcție de volumul produselor din comandă, indiferent de valoarea comenzii, și diferă de la o categorie la alta:

Taxa de livrare se va aplica și va fi vizibilă în coș inclusiv pentru comenzile care conțin și produse aflate în promoție cu transport gratuit.

Pe lângă taxa volumetrică, produselor li se adaugă taxele de livrare pe regiune și pe zonă, care variază în funcție de zona geografică. Aceste taxe se cumulează și pot fi consultate aici.

De asemenea, în cazul plății la livrare prin curier, se aplică o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 5 lei, pentru comenzile care conțin cel putin un produs eMAG.

Livrarea produselor de dimensiuni normale vândute de eMAG

Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoare mai mare de 1500 lei care conțin produse vândute de eMAG, cu excepția comenzilor care conțin și produse aflate în promoție cu transport gratuit.

În cazul în care o comandă conține produse vândute și livrate de eMAG și un card cadou, valoarea totală rezultată fiind de minimum 1500 de lei, transportul gratuit nu se aplică.

Mai exact, produsele vândute și livrate de eMAG din comanda respectivă trebuie să fie de cel puțin 1500 de lei, astfel încât să beneficieze de transport gratuit.

Taxa de livrare pentru comenzile care conțin produse vândute și livrate de eMAG este calculată în funcție de localitate și poate fi consultată aici.

De asemenea, în cazul platii la livrare prin curier, se aplică o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei, pentru comenzile care conțin cel putin un produs eMAG.

Costul și condițiile de livrare pentru produsele vândute de partenerii eMAG Marketplace sunt afișate în pagina fiecărui partener – o poți accesa apăsând pe numele acestuia, afișat în pagina produsului.

Livrare planificată

Pentru comenzile cu livrare în București și Ilfov ai la dispoziție serviciul premium Livrare planificată.

La plasarea comenzilor eligibile pentru acest serviciu poți selecta ziua și intervalul orar în care vrei să ți se livreze cumpărăturile sau poți alege să ți se aducă produsele chiar în ziua respectivă, într-unul dintre intervalele disponibile la momentul finalizării comenzii.

Costul acestui serviciu pornește de la 19.99 lei. Pentru produsele de mari dimensiuni, de exemplu, electrocasnicele mari, costul serviciului este de 49.99 lei, indiferent de valoarea totală a comenzii.

Cuptoarele cu microunde (standard și incorporabile), hotele (standard și incorporabile) și plitele incorporabile au cost de transport de la 29.99 lei, dacă alegi livrarea planificată.

De asemenea, în cazul plății la livrare prin curier, se aplică o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 5 lei, pentru comenzile care conțin cel putin un produs eMAG.

Disponibilitatea și costul final al serviciului de livrare planificată apar în pagina de produs, urmând ca la adăugarea în coșul de cumpărături, după selectarea serviciului, să se afișeze intervalele disponibile dintre care se vor alege ziua si ora dorite.

Pentru București, intervalele sunt:

Serviciul este indisponibil pentru comenzile care conțin produse din eMAG Marketplace și Supermarket. Dacă apare în pagina de produs, opțiunea este activă și poate fi selectată la finalizarea comenzii. Disponibilitatea intervalelor orare este limitată în funcție de capacitățile partenerilor de curierat.

Next Day delivery

Pentru comenzile cu livrare în Pitești și Ploiești ai la dispoziție serviciul Next Day delivery. La plasarea comenzilor eligibile, serviciul iți asigură livrarea produselor chiar în ziua imediat urmatoare confirmării comenzii.

În cazul plătii la livrare prin curier, se aplică o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 5 lei, pentru comenzile care conțin cel puțin un produs eMAG.

Ridicare din showroom

Și în cazul ridicării din showroom se aplică pragul de 1500 de lei în anumite condiții.

Serviciul de ridicare personală din showroom-urile eMAG este marcat în pagina produselor eligibile și la finalizarea comenzii, în secțiunea Modalitate livrare.

Livrarea în showroom este gratuită pentru toate comenzile plasate direct în showroom, precum și pentru comenzile plasate online sau prin call center a căror valoare depășește 1500 de lei și care sunt achitate în momentul plasării comenzii. În cazul plăților la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei.

În cazul în care suma de plată pentru o comandă plasată online sau prin call center este mai mică de 1500 de lei, costul de livrare în showroom este de 5 lei.

Dacă ai ales ridicare din showroom și, la momentul plasării comenzii, toate produsele sunt disponibile pentru ridicare, nu ai costuri suplimentare pentru plata la livrare/ridicare din showroom. Dacă produsele nu sunt pe stoc în showroom-ul pe care l-ai selectat când ai înregistrat comanda, vei fi anunțat prin e-mail sau SMS când acestea vor ajunge în showroom ca să le ridici. Din momentul în care au ajuns, produsele sunt păstrate în showroom timp de 4 zile (cu tot cu ziua în care primești notificarea de ridicare).

Pentru ridicarea din showroom fac exceptie electrocasnice mari.

Concluzii

Presupunând că au fost majorate taxele de livrare a curieriulor, ridicarea plafonului transportului gratuit atât de sus, este nejustificată, în care eMag are și firmă proprie de curierat (Sameday).

Prin comparație magazine mai mici precum Altex sau CEL.ro oferă transport gratuit pentru comenzi în valoare de 200, respectiv 150 / 299 lei.

Această decizie va impacta destul de puternic vanzările eMag.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *