Telekom anunță modificarea condițiilor generale ale serviciilor preplătite

Cartela Telekom 5 Euro 3D

La doar câteva zile de la semnarea actelor de vânzare, după ce la sfârșitul lunii iulie Consiliul Concurenței a aprobat tranzacției, compania Telekom anunță modificarea condițiilor generale ale serviciilor preplătite.

Astfel, începând cu 27 octombrie 2025 vor surveni următoarele modificări ale Condițiilor Generale de furnizare a serviciilor
preplătite Telekom:

  • se introduce un nou articol 16.6, având următorul conținut:

„16.6 Fără a aduce atingere dreptului TKRM de a suspenda sau înceta definitiv accesul Utilizatorului la unul,
mai multe sau toate Serviciile preplătite potrivit art. 16.1 și urm., TKRM are dreptul de a înceta unilateral
prezentul Contract în cazul încetării de către TKRM a activității de furnizare a Serviciilor Preplătite, ca urmare
a unei schimbări în politica/strategia sa comercială. Utilizatorul va fi notificat despre această încetare a
Contractului cu cel puțin 30 de zile înainte ca aceasta sa-si producă efectele, fără ca acordul său să fie
necesar în acest scop.”

  • se introduce un nou articol 19.3, având următorul conținut:

„19.3. În cazul unui transfer total sau parțial al activității sale de furnizare a Serviciilor Preplătite către o terță
parte, TKRM va transfera acelei terțe părți, integral sau parțial, drepturile și/sau obligațiile sale din Contract
fără a fi necesară obținerea unui consimțământ din partea Utilizatorului, fără ca acesta să aibă dreptul la
compensații de orice natură și fără nicio altă formalitate în afara unei notificări transmise Utilizatorului (inclusiv
prin SMS) de către TKRM înainte de data transferului și a unei notificări transmise Utilizatorului de către terța
parte care preia activitatea de furnizare a Serviciilor Preplătite la data transferului. În contextul transferului
menționat, TKRM va transfera, cu respectarea legislației privind protecția vieții private, datele cu caracter
personal aferente serviciului furnizat către terța parte care preia activitatea de furnizare a Serviciilor Preplătite,
în vederea continuării executării Contractului de respectiva terță parte.”

Aceste modificări sunt parte a etapei de pregătire a transferului clienților prepaid către DIGI.Mobil, dat fiind faptul că s-a anunțat finalizarea tranzacției la sfârșitul lunii octombrie, dar asta nu însemnă că tot atunci vor fi și migrați clienții.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.