Instrumentul de inteligență artificială Perplexity pare să creadă că viitorul succesului său se află în browserele de internet. Marca a lansat recent propriul browser numit Comet, cu inteligență artificială încorporată de la zero, iar compania se pare că și-a petrecut vara făcând oferte pentru rivalii săi.
La începutul acestei săptămâni, brandul a făcut o ofertă uluitoare pentru Google Chrome, oferind 34,5 miliarde de dolari pentru browser. Este posibil ca un judecător federal american să oblige Google să își despartă afacerea cu motorul de căutare la sfârșitul acestei luni, iar Perplexity a vrut să își prezinte oferta devreme.
Perplexity în sine este estimată la o valoare cuprinsă între 18 și 20 de miliarde de dolari. Acum, un nou raport al The Information arată că startup-ul a căutat anterior browsere de internet alternative și chiar a făcut o ofertă pentru unul.
Conform surselor The Information, compania a făcut o ofertă de 1 miliard de dolari pentru browserul Brave, axat pe securitate. De asemenea, se crede că a avut discuții cu DuckDuckGo și The Browser Co. pentru instrumentul său Arc. Nu este clar dacă Perplexity a ajuns în etapa de a face oferte pentru Arc sau DuckDuckGo.
Raportul arată că discuțiile cu toate cele trei companii au avut loc la începutul acestei veri și au stagnat de atunci. Acesta ar putea fi motivul pentru care Perplexity a făcut o mare ofertă pentru Chrome.
Între timp, Perplexity va continua cu noul său browser Comet, construit în jurul informațiilor în timp real, cu tehnologia sa de inteligență artificială încorporată. Instrumentul tocmai a fost pus la dispoziția abonaților Max ai companiei care cheltuiesc 200 de dolari pe lună. La începutul acestei săptămâni, abonaților Pro din SUA care cheltuiesc 20 de dolari pe lună li s-a acordat și acces.
„Vom oferi întotdeauna o versiune gratuită de Perplexity pentru toți utilizatorii, inclusiv Comet”, ceea ce sugerează că brandul intenționează să ofere o versiune gratuită la o dată ulterioară. Deocamdată, este limitată la Mac și PC, dar Perplexity spune că își propune să lanseze pe noi platforme „în lunile următoare”. – spun cei de la Perplexity
Lasă un răspuns