Platforma Disney+ a pierdut 700.000 de abonaţi la nivel global în 2024

Disney Plus

Acțiunile Disney au scăzut ușor miercuri, după publicarea veniturilor pentru ultimele trei luni ale anului 2024, care includea știrea că serviciul său de streaming omonim a pierdut 700.000 de abonați. Compania se așteaptă la noi scăderi „modeste” în 2025, probabil ca urmare a creșterilor succesive de preț, instituirea unei represiuni asupra partajării parolelor și o reducere a cheltuielilor pentru conținut. Hulu a fost un lucru bun, adăugând 1,6 milioane de abonați.

Disney+ are acum 124,6 milioane de abonați, în scădere de la 125,3 milioane, în timp ce Hulu se află la 53,6 milioane de abonați, în creștere de la 52 de milioane. În general, performanța financiară a Disney a depășit așteptările, cu un câștig pe acțiune de 1,76 USD la venituri de 24,7 miliarde USD. Analiștii de pe Wall Street se așteptau la câștiguri de 1,43 USD pe acțiune din venituri de 24,55 miliarde USD. Parcurile Disney s-au descurcat deosebit de bine.

După ce Bob Iger s-a întors ca CEO în 2022, deoarece pur și simplu nu putea renunța la putere, el a stabilit un plan agresiv de a atinge profitabilitatea în streaming, cu promisiunea că Disney+ va atinge rentabilitatea până la sfârșitul anului 2024. Compania a reușit să realizeze acest lucru, ultimele trei luni din 2024 marcând al treilea trimestru consecutiv de profitabilitate în streaming. Acest lucru a necesitat să devină mai responsabil din punct de vedere fiscal și să facă serviciile sale de streaming mai puțin atrăgătoare, inclusiv prin creșterea prețurilor, introducerea reclamelor și, mai recent, vizarea partajării parolelor.

Disney+ a primit o mulțime de critici de la fani care au spus că Disney provoacă oboseală și îi diminuează proprietatea intelectuală prin producerea de prea mult conținut nou. După ce s-a întors la cârmă, Iger a spus că Disney va reduce cantitatea de conținut pe care o produce cu scopul de a îmbunătăți calitatea generală și profitabilitatea streamingului după câțiva ani în care a lansat o cantitate monumentală de conținut pentru a încerca să concureze cu Netflix. Investitorii de pe Wall Street au fost de acord cu cheltuielile grele pentru conținut, dar în cele din urmă au început să ceară ca Disney și Warner Bros. să nu mai cheltuie bani și să înceapă să returneze profituri.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.