A trecut mai puțin de o lună de când Netflix a anunțat oficial că va introduce abonamente cu reclame, acum platforma de streaming mai face un pas în această direcție.
Netflix anunță un parteneriat cu cei de la Microsoft pentru ca aceștia să le ofere suport în introducerea reclamelor pe platforma de streaming.
”Microsoft are capacitatea dovedită de a ne susține toate nevoile, în timp ce construim împreună o nouă ofertă susținută de anunțuri. Mai important, Microsoft a oferit flexibilitatea de a inova de-a lungul timpului, atât din punct de vedere tehnologic, cât și din punct de vedere al vânzărilor, precum și protecție puternică a confidențialității membrilor noștri”
a declarat directorul COO Netflix, Greg Peters, într-o declarație miercuri
Înainte de a alege Microsoft ca partener pentru acest proiect, cei de la Netflix au mai purtat negocieri cu cei de la Google și cei de la Comecast.
Aceasta este o mișcare destul de riscantă pentru cei de la Netflix, care a pierdut o mulțime de abonați în ultima perioadă și care a decis să pună și o taxă suplimentară pentru account sharing.