Flick, Romeu, Victor, Olmo, Roebuck … au existat o mulțime de noi sosiri importante la FC Barcelona în ultimele luni, iar astăzi (joi, 22 august), un nou suporter se alătură maselor de fani. Acest suporter este Human Mobile Devices (HMD), un inovator european în domeniul telefoanelor mobile care se mândrește cu faptul că face lucrurile diferit – o trăsătură evidențiată foarte clar în noul parteneriat.
Difuzat pe rețelele sociale ale Human Mobile Devices (HMD) și FC Barcelona, videoclipul care dezvăluie parteneriatul arată cum frizerul lui Lamine Yamal, Saul Peregrina, rade cunoscuta emblemă a FC Barcelona lângă logo-ul Human Mobile Devices (HMD) pe ceafa suporterului pentru a anunța un parteneriat pe trei ani și oferă, de asemenea, o scurtă privire asupra unui smartphone Human Mobile Devices, HMD Skyline, în culoarea Blue Topaz. Realizarea lucrării de artă a durat două ore.
Saul Peregrina, frizerul vedetelor, l-a tuns recent pe Lamine Yamal, iar videoclipul cu reacția absolventului La Masia de pe TikTok a adunat 7,5 milioane de vizualizări. De data aceasta, Human Mobile Devices (HMD) l-a pus pe fanul Iñigo pe scaunul frizerului Saul pentru a recrea o operă de artă uimitoare care combină logo-urile celor două brand-uri.
Provocând cu siguranță agitație pe rețelele sociale, scurtmetrajul realizat de un fan se concentrează asupra unui tânăr de aproximativ 20 de ani, suporter al echipei Barca, care, în adevăratul stil catalan, intră într-o frizerie tradițională de cartier pentru a se tunde și a discuta despre fotbal.
Îmbrăcat în blugi relaxați și în noul tricou FC Barcelona, tânărul îi arată frizerului o fotografie, ca și cum ar spune „asta este ceea ce vreau”, înainte ca frizerul – Saul Peregrina – să treacă la treabă cu mașina de tuns. După o serie de prim-planuri, camera se deplasează pentru a dezvălui „coafura” finalizată, care prezintă logo-ul Human Mobile Devices (HMD) și stema FC Barcelona rase pe ceafa tânărului.
Frizerul ridică o oglindă pentru a-și arăta munca, iar tânărul dă din cap în semn de aprobare înainte ca amândoi să își scoată smartphone-urile HMD Skyline și să își facă selfie-uri pe care să le împărtășească cu prietenii lor.
Acordul inițial pe trei ani, prin care Human Mobile Devices (HMD) devine partener global al FC Barcelona și partener oficial de telefonie mobilă al FC Barcelona, este conceput pentru a crește vizibilitatea Human Mobile Devices (HMD) – o companie care nu a împlinit încă 10 ani, dar care este deja cel mai mare producător de smartphone-uri din Europa – în primul rând prin oportunități de publicitate digitală pe Stadionul Olimpic și apoi la Spotify Camp Nou, atunci când acesta se va redeschide mai târziu în sezon. Parteneriatul dintre cele două branduri se extinde dincolo de fotbal, deoarece va acoperi și echipele de baschet, futsal, handbal și hochei pe role ale FC Barcelona.
Referitor la anunțul parteneriatului, Lars Silberbauer, Global Chief Marketing Office la Human Mobile Devices (HMD), a declarat;
„Când vine vorba despre creativitate și inovație în sport, pur și simplu nu te poți uita dincolo de FC Barcelona. Clubul a susținut întotdeauna gândirea proaspătă, frumusețea și flerul, iar noi avem aceeași mentalitate când vine vorba despre tehnologie. Și la fel cum FC Barcelona aduce oamenii împreună – este mai mult decât un club, evident – și noi suntem la fel. Fiecare dispozitiv pe care îl producem este conceput pentru a îmbunătăți viața oamenilor și pentru a crea conectivitate. Sunt fan FC Barcelona de mult timp, de când Michael Laudrup s-a alăturat clubului în 1989. Sunt încă un fan și mă bucur să anunț că și HMD este un suporter. Abia așteptăm să lucrăm alături de club și de fani, pentru a face împreună lucruri uimitoare”.
În afară de stadioane, Human Mobile Devices (HMD) va avea o prezență semnificativă pe platformele digitale ale FC Barcelona (care, la ultima numărătoare, însumau 468 de milioane de fani), iar în cursul lunilor și anilor următori, cele două mărci vor colabora pentru a genera conținut digital impresionant, care să încânte fanii și să mențină gradul de vizibilitate a parteneriatului.
Juli Guiu, Vicepreședinte al Departamentului de Marketing al FC Barcelona, a declarat:
„Suntem foarte mândri să facem un nou pas înainte în strategia noastră comercială prin încorporarea companiei HMD ca nou partener global. Ne simțim aliniați cu ei din punct de vedere al valorilor brandului, deoarece viziunea lor este o viziune onestă și transparentă a tehnologiei, care face o prioritate din eliminarea deșeurilor și utilizarea responsabilă, cu o atenție deosebită pentru bunăstarea generațiilor viitoare. HMD și Barça sunt, de acum înainte, două mărci care merg mână în mână in prezent, dar care privesc spre viitor”.
HMD Skyline în Blue Topaz – o nouă eră a designului, un smartphone pe care îl puteți repara acasă
Human Mobile devices (HMD) este cunoscut pentru dispozitivele sale inovatoare, entertaining și orientate către oameni; de la crearea de telefoane cu taste pentru a oferi oamenilor o pauză digitală, până la dezvăluirea de smartphone-uri frumoase și reparabile, inclusiv HMD Skyline – un smartphone 5G1, acum într-o nouă culoare Blue Topaz, care va fi lansat odată cu partneriatul cu FC Barcelona.
Scurtmetrajul dezvăluie noul HMD Skyline Blue Topaz. HMD Skyline a fost lansat la nivel mondial pe 18 iulie în culorile Neon Pink și Twisted Black și este acum disponibil și în Blue Topaz. HMD Skyline este un telefon premium care a fost dezvoltat pentru creatori. Are o cameră foto de 108 MP și o cameră selfie de 50 MP, excelentă pentru a surprinde fotografii epice. Acesta îmbină funcționalitatea remarcabilă cu reparabilitatea de neegalat2 și designul de ultimă oră și va fi disponibil de la 2799 RON pentru versiunea de 12/256 GB.
Noua versiune albastră, disponibilă pe site-urile partenere începând la sfârșitul lunii septembrie vine cu noul Detox Mode mai târziu în acest an pentru a ține notificările la distanță în timpul jocului. Noul Detox Mode va permite utilizatorilor să dezactiveze toate platformele și aplicațiile social media și să nu mai scrolleze.