Directorul general (CEO) al grupului eMAG, Tudor Manea, a explicat luni, care au fost motivele pentru care grupul a decis să vândă aplicația de livrări Tazz către platforma de comerț de origine finlandeză Wolt, deținută de compania DoorDash din SUA.
„Tazz ne ajuta foarte mult. Noi de obicei când ne uităm la un business, ne uităm pe două paliere. O dată engagementul clienților, adică câte comenzi plasează clientul în acel business, și apoi ne uităm la perspectiva financiară pe termen lung a acelui business. Și Tazz ne ajută foarte mult pe zona de customer engagament. E posibil să ne ajute și pe perspectiva financiară pe termen lung. Dar ei aveau nevoie să crească, aveau nevoie să se dezvolte foarte mult, iar alături de noi lucrurile ar fi fost mai încete decât alături de la Wolt Doordash. Ei au o experiență foarte mare pe zona aceasta. Sunt prezenți în 28 de țări. Ei cunosc foarte bine business-ul acesta”- a declarat Tudor Manea
„Vom beneficia mult mai mult de experiența lor. Această experiență a lor ne va ajuta să câștigăm mult mai mulți clienți în Genius. Am vrut să oprim multă valoare în Genius, dar să oferim mai repede. Cum putem să oferim mai repede? Doar cu un partener extern. Probabil că ne-ar fi luat 3-4 ani să ajungem singuri la un nivel de experiență client pe care cu ei îl vom avea la anul. Cam ăsta a fost trade-off-ul. Da, ne pare rău. Ne-am tăiat o mână și un picior, dar pentru ca Genius să crească, cred că a fost o decizie bună”- a spus directorul general al eMAG.