De aproape 2 săptămâni clienții Samsung România nu își mai pot verifica telefoanele pentru ultimele versiuni de software disponibile.
Indiferent că încerci să cauți actualizări folosind datele mobile sau conexiunea Wi-Fi, de vreo 2 săptămâni ai toate șansele să primești mesajul de mai sus.
În urma unei discuții cu reprezentanții Samsung România, am aflat că sunt ceva probleme cu un server și se lucrează la remedierea problemei.
Cum rezolvi problema?
Dacă ești nerăbdător să îți actualizezi sistemul de operare al telefonului și nu vrei să aștepți după cei de la Samsung să își repare serverul, iată o soluție simplă și rapidă de a rezolva problema:
Folosește un server VPN
Pentru că serverul local de update este picat, tot ceea ce trebuie să faci este să accesezi un server dintr-o altă țară.
Pentru a face asta ai nevoie de un VPN (o rețea virtuală privată) ce îți poate oferi un IP din orice țară pentru a avea acces la content-ul restricționat (pentru acces național) din țara respectivă și în cazul acesta serverul de update din țara respectivă.
Tot ceea ce trebuie să faci este să descarci o aplicație VPN din magazinul Play și să te conectezi.
Sunt multe aplicații VPN disponibile în Magazinul Play atât gratuite cât și cu bani.
Eu am folosit aplicația gratuită Turbo VPN pentru a avea acces la actualizări.
Odată conectat, ai acces la actualizările oferite de Samsung