Ce trebuie să știți despre migrarea cartelelor Telekom la DIGI?

cartela 4G DIGI Mobil

Dacă ați fost client Telekom Prepaid, veți continua să beneficiați de aceleași servicii în rețeaua DIGI. Trecerea se face automat, dumneavoastră nu trebuie să faceți nimic.

Transferul este automat, iar dumneavoastră continuați să folosiți serviciile fără întrerupere.

  • Nu trebuie să schimbați cartela SIM
  • Nu este nevoie să modificați setările telefonului
  • Totul se întâmplă rapid și fără întreruperi majore

Când numărul dumneavoastră ajunge în rețeaua DIGI, veți primi automat un mesaj de bun venit. În cazuri rare, dacă observați că nu aveți semnal după migrare, este suficient să reporniți telefonul.

Calitatea noii dumneavoastră rețele

DIGI vă oferă o rețea stabilă, rapidă și extinsă la nivel național.

  • Acoperire largă în toată țara, atât urban, cât și rural
  • Internet mobil 4G și 5G, cu viteze mari și conexiuni stabile
  • Rețea în continuă extindere și modernizare
  • Posibilitatea de a verifica harta de acoperire direct pe site

Indiferent unde vă aflați, aveți acces la servicii de calitate și semnal puternic.

Verificați acoperirea în zona dumneavoastră aici.

Ofertă

Pregătim cea mai bună ofertă pentru dumneavoastră.

Reîncărcare cartelă

Dacă pe ecranul telefonului dumneavoastră apare în continuare rețeaua Telekom, puteți folosi în continuare aceleași canale de reîncărcare cu care sunteți deja obișnuit.

Dacă transferul către rețeaua DIGI a fost realizat și pe telefon apare DIGI, atunci, în curând, veți avea la dispoziție aceleași opțiuni de reîncărcare ca și până acum.

Informațiile despre reîncărcare vor fi disponibile în curând pe site-ul www.digi.ro

Roaming

După trecerea în rețeaua DIGI, veți putea beneficia de serviciul de Roaming, în funcție de planul dumneavoastră tarifar și de țara în care vă aflați.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să verificați aici, unde veți găsi opțiunile de Roaming disponibile în rețeaua DIGI.

Trebuie să fac ceva pentru a fi transferat la DIGI?

Nu trebuie să faceți nimic. Transferul către DIGI se va face automat, fără să depuneți vreo cerere sau fără a fi necesară vreo acțiune suplimentară din partea dumneavoastră. Transferul în rețeaua DIGI va avea loc gradual în perioada noiembrie 2025 – martie 2026, urmând, de altfel, să fiți informați printr-un SMS cu privire la demararea acestui proces. Apoi, în momentul în care transferul dumneavoastră a fost efectuat, veți primi o notificare de bun venit în rețeaua DIGI la data efectivă a transferului.

Trebuie să schimb cartela SIM?

Nu trebuie, nu va fi necesară nicio acțiune în acest sens din partea dvs. SIM-ul dumneavoastră actual va fi reconfigurat de la distanță și toate setările necesare se vor efectua automat. Nu este necesar să mergeți într-un magazin sau să înlocuiți cartela. Pentru a verifica dacă ați fost transferat în rețeaua DIGI, puteți verifica indicativul de rețea de pe ecranul telefonului dumneavoastră.

Voi pierde creditul existent?

Nu veți pierde creditul existent. Tot creditul disponibil la momentul transferului va fi păstrat și îl veți putea folosi în rețeaua DIGI.

Se schimbă oferta sau tarifele după transfer?

Veți beneficia de serviciile preplătite DIGI, în condiții comerciale cel puțin la fel de avantajoase. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați www.DIGI.ro/oferta-prepaid.

Dacă am extraopțiuni active, rămân active după transfer?

Extraopțiunile existente rămân active până la expirare atât timp cât sunteți în rețeaua Telekom. După realizarea transferului în rețeaua DIGI, veți avea acces la serviciile preplătite DIGI, în condiții comerciale cel puțin la fel de avantajoase, și veți păstra întregul credit disponibil la data preluării.

Când are loc transferul?

Transferul se va desfășura etapizat, în perioada noiembrie 2025 – martie 2026. Veți primi o notificare de bun venit exact în ziua în care numărul dumneavoastră va fi transferat în rețeaua DIGI.

Ce trebuie să fac în ziua transferului?

Transferul se va desfășura etapizat, în perioada noiembrie 2025 – martie 2026. Veți primi o notificare de bun venit exact în ziua în care numărul dumneavoastră va fi transferat în rețeaua DIGI.

Dacă vreau să trec în rețeaua DIGI înainte de data transferului, pot să fac asta?

Da, puteți trece în rețeaua DIGI prin procesul clasic de portare.
Până la data de 30 octombrie 2025 inclusiv, portarea se poate face exclusiv pe postpaid.

Începând cu data de 1 noiembrie 2025, portarea se poate face atât pe postpaid, cât și pe prepaid.

Dacă nu doresc să trec în rețeaua DIGI, ce opțiuni am?

În situația în care nu doriți să deveniți client DIGI, puteți opta pentru portarea numărului dumneavoastră la orice alt operator. Portarea este gratuită, iar numărul dumneavoastră rămâne neschimbat, indiferent de operatorul ales.

Dacă voi fi transferat în rețeaua DIGI și vreau să plec din rețea, pot să fac asta?

Da, puteți pleca oricând din rețeaua DIGI prin procesul clasic de portare.

Datele mele personale sunt în siguranță?

Da. Datele dumneavoastră vor fi transferate în mod securizat către DIGI și prelucrate în calitate de operator independent, exclusiv pentru furnizarea serviciilor. Veți primi o nouă notă de informare privind protecția datelor imediat după transfer.

Trebuie să îmi schimb telefonul ca să funcționeze în rețeaua DIGI?

Nu este necesar să schimbați telefonul, foarte probabil acesta este compatibil cu standardele de rețea utilizate de DIGI. În cazul puțin probabil în care se pierde semnalul, va fi nevoie să închideți și să reporniți telefonul. Dacă după repornirea telefonului nu apare indicativul rețelei DIGI, va fi nevoie să luați legătura cu serviciul de relații cu clienții al Telekom.

Cui mă adresez dacă întâmpin probleme?

În cazul în care, după transfer, sunteți înregistrat în rețeaua DIGI, puteți suna la 031 400 4600 sau vă puteți adresa unui punct DIGI pentru asistență.

Dacă sunteți în continuare în rețeaua Telekom, vă puteți adresa pentru asistență la Telekom, Serviciul Relații Clienți cu apel la 1234 (gratuit din rețeaua Telekom).

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.