Pentru mini-vacanța de Paște m-am hotărât să plec cu niște prieteni pentru prima oară în Praga, însă din cauza unor schimbări pe ultima sută de metri, nu am mai putut pleca cu mașina și am fost nevoit să îmi cumpăr bilet de avion.
Cum cursele low-cost nu includ ca destinație Praga, a trebuit să iau bilet de avion de la Tarom.
Fiind din scurt, am plătit circa 169 de euro pe bilet dus catre Praga, fără bagaje.
Deși biletul a fost cumpărat de pe site-ul TAROM, zborul este efectuat de CZECH AIRLINES.
Cum se face check-in online la TAROM?
Dorind să fac check-in-ul online, pentru a nu mai pierde timp în aeroport, m-am trezit că nu îl pot face pentru că primeam un mesaj de eroare.
Astfel că problema majoră nu mai era prețul uriaș al biletului, ci check-in-ul online.
În primă fază sun la TAROM să le spun că nu pot face check-in-ul pentru că nu îmi găsește rezervarea și că zborul este efectuat de CZECH AIRLINES, dar îmi este spus că check-in-ul se face cu minim 30 de ore înaintea zborului.
Mai vorbesc cu un prieten de problema asta și îmi zice că cică așa e la TAROM.
Astăzi, cu mai puțin de 24 de ore, înainte de zbor am încercat iar să fac check-in online, dar m-am lovit de același mesaj.
După încă un apel la TAROM pentru lămuriri , sunt îndrumat să fac check-in-ul direct pe site-ul CZECH AIRLINES, folosind numărul de bilet format din 13 cifre primit pe mail.
De data acesta a funcționat.
Aplicația TAROM
Ceea ce vreau să mai spun despre TAROM este că deși chiar azi aplicația pentru mobil a primit o actualizare de ”Stabilizări a stabilitate”, aceasta tot nu are opțiune de logare în cont.