You are currently viewing 2Performant preia platformele de afiliere Profitshare din România și Bulgaria

2Performant preia platformele de afiliere Profitshare din România și Bulgaria

Platforma de afiliere Profitshare, deținută de eMag, a semnat un acord preliminar cu 2Performant pentru vânzarea rețelelor de afiliere Profitshare România și Bulgaria.

Tranzacția este în curs, mai sunt etape importante de parcurs, iar până la finalizarea acesteia, nimic nu se va schimba în modul de funcționare al Profitshare.ro și Profitshare.bg.

În eventualitatea finalizării tranzacției, ambele platforme vor funcționa în aceleași condiții comerciale și tehnice pentru cel puțin 12 luni după preluare.

Ce vom găsi în articol?

Despre Profitshare

În martie 2009 – Se lansează Profitshare ca program de afiliere al eMAG.ro.

În 2010 – Peste 15.46 milioane de lei vânzări (fără TVA).

În 2012 – Platforma crește și se începe planificarea transformării într-o platformă de marketing deschisă oricărui magazin online.

În martie 2013 – Profitshare este preluat de agenția Conversion și se anunță public lucrul pentru noua platforma.

În iunie 2013 – Se lansează Profitshare multi-advertiser, soluție de performance marketing deschisă oricărui magazin online.

În noiembrie 2014 – Peste 40 milioane de lei vânzări (9M EUR) în doar 72 ore cu ocazia Black Friday.

În ianuarie 2015 – Profitshare se extinde internațional și se deschide platforma din Bulgaria.

În iulie 2016 – Are loc primul eveniment Affiliate Summer School – Primul și singurul eveniment dedicat marketingului afiliat desfășurat pe mai multe zile.

În ianuarie 2017 – Continuă extinderea internațională a platformei prin lansarea Profitshare Ungaria.

Despre 2Performant

2Performant este o primă platforma de marketing afiliat din România, cu o interfață stabilă, intuitivă și prietenoasă. Platforma a fost dezvoltată folosind cele mai noi tehnologii, pentru a aduce acuratețe datelor dar și pentru a uni advertiserii și afiliații care doresc să facă performanță.

Platforma oferă acces la orice piata din Europa și din lume – poate înregistra vânzări și comisioane în mai mult de 20 de monede, cu plata în lei sau în euro. Are peste 600 de clienți atât din Romania, cât și din Bulgaria, Polonia, Cehia, Ungaria, Slovacia.

Totodată, au dezvoltat propria lor tehnologie de promovare bazată doar pe costuri de performanță.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.