În acest articol veți găsi atât numerele de telefon, cât și adresele de mail ale serviciilor de Relații cu clienții ale tuturor operatorilor de telefonie mobilă din România.
Orange
300 – Serviciul Clienţi
Pentru persoane fizice:
- Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.
- Sâmbătă – Duminică și sărbători legale: 09:00 – 18:00
Pentru persoane juridice – antreprenori si mici intreprinzatori:
- Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00, cu exceptia sărbătorilor legale.
- Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale – indisponibil
Pentru persoane juridice – companii mari si mijlocii:
- Accesul la un operator este disponibil de luni – vineri intre orele 8:00-20:00 și Sâmbăta între orele 9:00-17:00, cu excepția sărbătorilor legale.
- Duminică și sărbători legale – indisponibil
Alte situații:
- Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea Nu sunt client Orange
- În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Accesul la acest serviciu este gratuit de luni până vineri între 8:00 și 20:00, sâmbătă – duminică și sărbatori legale între 09 :00 – 17 :00. În afara orelor de program, abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel.
401 – Serviciul Suport Clienţi
- Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
- Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite
474 – Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente
- Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din rețeaua Orange) și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
- Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.
228 – Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz
- Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
- Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
- Nu poate fi accesat în Roaming
Numerele scurte pot fi apelate doar de pe mobilul tău Orange.
YOXO
Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul tău Yoxo, intră în aplicația mobilă Yoxo și accesează secțiunea Messenger din meniu, unde vei putea intra în contact cu un operator Orange. Accesul la internet în aplicația Yoxo este gratuit.
Programul agenților Orange este de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația Yoxo pentru a putea intra în legătură cu un operator.
De asemenea, ai posibilitatea să apelezi la numărul 300 – Serviciul Clienți. Apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus.
Vodafone
Departamentul de Relații cu clienții
Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă, pentru persoane fizice și juridice prin Ghidul Andreea sau cu ajutorul unui consultant.
Număr scurt: *222 (apelabil doar din rețeaua Vodafone)
Număr lung: 0372.02.2222 (număr cu tarif normal apelabil din orice rețea)
Număr gratuit din rețeaua Vodafone.
Program:
Luni – Vineri: 8:00 – 22:00;
Sambata – Duminica: 8:00 – 18:00;
Excepție zilele de sărbători legale
Număr cu acces rapid la operator
Număr scurt: *555 disponibil non-stop, taxabil cu 0,65 euro pe apel indiferent de durata apel.
Taxarea începe imediat după mesajul informativ cu privire la costul apelului. Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă.
Număr de urgență
Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru (exemplu: blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK).
Număr scurt: *228
Număr lung: 0372.02.2258
Număr gratuit din rețeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte rețele, apel taxabil din străinătate/roaming).
Telekom Romania Mobile
Număr scurt: 1234 (apelabil doar din rețeaua Telekom Romania Mobile, gratuit)
Număr lung: 0766121234
DIGI.Mobil
Număr scurt: *777 (apelabil doar din rețeaua DIGI.Mobil, gratuit)
Număr lung: 031.400.7777 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea)
Lycamobile
Număr scurt: 151 (apelabil doar din rețeaua Lycamobile, gratuit)
Număr lung: +40377881276 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea)
Benefito-mobile
Poți suna la 1234, apel robotic (tarif 0,2 lei/minut)
Poți suna la 1230, call center (3 lei/apel)
Apelezi *811# pentru informații despre cont
Numere apelabile doar din rețeaua Benefito-mobile
Poți scrie pe adresa [email protected]